torsdag 8 mars 2012

Redan Onsdag



Hej hopp!

Det var inte igår och inte dagen innan heller.
I fredags gick jag utanför dörren på nästan en hel vecka inomhus. Stallet och hästarna var det första jag åkte till. Skrållan hade nog saknat mig och jag henne. Det var så härligt att mysa lite med dom. 

På söndagen åkte min älskade man Vasalaoppet på en kanon tid. Jag lämnade honom på bussen till Sälen tidigt på morgonen, följde honom hemma från sängen via datorn för att sedan åka in till Mora och se honom komma i mål och köra hem honom igen. 

Stockholmsbesöket är kvar än och blir här tills på söndag. Så dom har jag hunnit träffa en hel del och mer ska det bli.

Idag har vi även beställt en resa. Vart det blir att åka säger jag inte än men när det väl blir dax att åka kan jag avslöja vart. :)

Ha det så bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar