onsdag 13 juni 2012

Molger & Co


Här har ni Molger. Molger kommer från Ikea och passar utmärkt i vårt lilla badrum. Längst ner har jag målat om en fruktkorg (en korg med frukt som man t.ex. får kring jultider) som jag målat vit. I denna förvarar vi toapapper, (just nu hushållspapper). Sedan är det små och stora handdukar. Sen tänkte jag på nästa hylla ha något fint och enkelt som är nära till hand som parfymer i sina glasflaskor. Ser ni den tomma glasburken? Den har fått flytta från köket till badrummet. I den tänkte jag förvara bomullspaddar.




M fick ett nytt träns + ett nytt rött pannband. Det förtjänar hon efter alla dressyrpass som hon varit så duktig på. Jag köpte även ett par nya släta tyglar. Sen ska jag köpa ett nytt bett också. :)

Jag köpte även ett par nya tygskor och ett par jeans. Vi hade en jättetrevlig måndag i Valbo. :)

Idag har jag jobbat och pysslat lite hemma. Städat bland papper och det behövdes verkligen! Resten av kvällen ska jag bara vila.
Whoopies som jag gjorde i måndags blev jättegoda och enkla att göra. Kanske bakar jag dom till midsommar också fast då något mindre. Nu var dom lite stora. 






Gissa vem som fick denna av mig idag?! :)
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar