tisdag 30 oktober 2012

Höstpromenad









Hej Kära vänner!

Förlåt för min långa frånvaro men ibland blir det så när man har mycket att göra, som jag har ganska så ofta. Eller mycket och mycket, jag har saker som jag gör och när jag behöver vila så vilar jag.

Veckorna bara rullar på och tiden går så fort! På torsdag är det redan november och mycket som ska hinnas med innan jul. Har redan fixat två julklappar till syskonbarnen :) Gäller att vara ute i god tid. Idag har Skrållan fått vinterskor på fötterna så vi slipper halka. Hon blev glad när hon fick ut och åka lite transport!

För några veckor sedan var jag i Skåne för att träffa släkten. Åkte torsdag-måndag och det var jättemysigt att äntligen få träffa släkten. Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra och inte träffas så ofta. Vi hade fint väder en dag och resten av dagarna så regnade det.

Idag visar jag lite bilder från helgens äventyr då vi hälsade på pappa och tag en höstpromenad.

Ha det så bra så länge!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar