onsdag 31 oktober 2012

Onsdag








Kåseberga.
När vi var till Skåne sist så besökte vi Kåseberga. Ett fint ställa att besöka när det är finare väder skulle jag tro.
Innan vi åkte till Kåseberga passerade vi Olof Viktors Gårdsbutik i Glemminge. Handlade en hel del godsaker som kakor, bröd, chokladpulver av fin choklad  och Rooibos Vanilj te.



Hej alla glada i höstmörkret!

Här i Dalarna har vi snö och runt nollan i grader men dom säger att det ska bli mildare och att snön ska försvinna. Drygt! Mer slask och en omgång till snö? Hoppas snön ligger kvar och att den försvinner tidigare i vår sen. :)

Idag har jag jobbat och inte gjort så mycket mer. Har inte haft någon ork eftersom jag fick huvudvärk vid lunch som sakta börjar försvinna nu. Tänkte jag skulle bädda ner mig i sängen framför tven och vänta på att Hjärtat ska komma hem från jobbet så vi kan lägga oss för natten, för imorgon väntar en ny jobbdag...

Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar