onsdag 13 februari 2013

Muffinssemlor

Fårskinn! Vitt fuskfår, grått fårskinn från Ikea, grå fuskfårkudde från Inredningsbutik och svart fuskfår från Ikea!! Lite nytt i soffan!!

Ny vårblomma! Vårviva! 

Lite mysljus på bricka!


Hej!

Äntligen kommer ett efterlängtat inlägg. :)
Förra veckan skulle bli en bra vecka med ett bra nytt schema men istället så blev jag magsjuk och fick stanna hemma i sängen. Där av dålig uppdatering + att jag inte fick igång min dator.
Nu äntligen ville datorn starta och jag har blivit frisk, nu är sambon sjuk istället.
Idag har jag slutat kl två, härligt! Har gjort wok till middag och bakat muffinssemlor med kardemumma!! Supergoda!!

Imorgon jobbar jag också till kl två och efter jobb åker vi på lite shopping! :)

Ha en trevlig kväll!!  

PS. Förra året la jag in ett recept på muffinssemlor. Detta recept har jag bakat efter. Om ni går in på recept här till höger så hittar ni dom eller om ni klickar HÄR.  :):)

Glad Alla Hjärtans Dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar