torsdag 31 januari 2013

Det kommer mera....

En bild från France!


Hej!

Har bäddat ner mig i soffan bland fårskinn och fårskinnskuddar med en kopp te i handen.
Borde verkligen städa i min låda. Där gömmer sig många recept som ska in i recept pärmen och annat skrot men städa det kanske jag gör i morgon eller till veckan. Imorgon är jag nämligen ledig, då ska jag ta en härlig ridtur på Skrållan, äta lunch ute, baka om jag hinner och har lust och städa!!
Den kommande veckan ser jag fram emot får då får jag mitt nya schema med kortare dagar och desto längre fram vi kommer desto ljusare på dagarna blir det = man hinner med mera!

Skulle bara titta in och skriva en kort rad men det blev lite längre. Ska knäppa lite kort på mina senaste fårfynd från Ikea och lite annat. Det kanske också hinns med imorgon...

Ha nu en trevlig kväll och en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar