söndag 20 maj 2012

Mina gröna gardiner, Åhlens och mina gröna ljus, Ikea

Mammas fina 

Trädgårdshandskar köpta på biltema

Nya skor


Hej vänner!

Oj vad fort tiden går. Idag håller jag på att avsluta en spännande vecka som varit. I tisdags kom kiropraktorn för att klämma, känna och dra lite i hästarna. Skrållan gillar när kiropraktorn kommer eftersom hon njuter när det är hennes tur.
Onsdagen bjöd på ridning. Skrållan var fin och vi jobbade mycket med att trava över bommar.
I torsdags började jag på mitt vikariat som sträcker sig ända tills augusti. :)
Jag har även en spännande vecka framför mig. Imorgon måndag ska jag och en vännina på ansiktsbehandling!! Ska bli så skönt och trevligt! :) På torsdag åker vi till Örebro på trav.

Förra helgen var vi på loppis. Gjorde dock inga loppisfynd mer än en fika i form av kaffe och en maräng! Det var gott och fint väder hade vi. I helgen har vi också varit på loppis men jag köpte inget och fikade gjorde vi på nyöppnade Mora Trädgård.

Idag är det inte så bra väder ut, mulet och regnet hänger i luften, då passar det bra att vara inne och pyssla. Jag har bytt till gröna sommargardiner, vattnat blommorna och städat lite. Ibland kan det vara skönt med lite dåligt väder så man får vara inne och pyssla eller bara ta det lugnt.
Idag visar jag lite blandade bilder. Dels från shopping.

Nu väntar jag på att mitt hjärta ska komma hem, sen blir det kaffe och lite mys! :)

Önksar er en fortsatt fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar