tisdag 1 maj 2012

Sköna Maj!





Hej Världen!

Hur står det till efter Valoborgsfirandet?
Som vanligt när det är storhelg har vi åkt runt och träffat våra föräldrar.
Först besökte vi mannens föräldrar i Siljansnäs, där vi även sov över en natt. Vi har ätit gott och pysslat lite ute. Vilket härligt majväder vi har! :)
Idag for vi vidare till mina föräldrar där vi grillade. Grillmästaren som var min far hade grillat utmärkt :) (som ni ser på bilderna :) ) Gott blev det och fint väder hade vi.

På kvällen har det blivit en mysig ridtur i solen på skogsstigarna. ( har inte kunnat rida på stigarna pga bommen som varit för men nu var den öppen och vi kom fram)
Har även hunnit med en löptur på 3 km + 100 situps! Äntligen kan jag börja träna igen efter den långvariga förkylningen som aldrig ville släppa riktigt... I slutet av maj blir det löptävling, måste komma i form.

Ha det så bra!

2 kommentarer:

  1. Mmm det där ser riktigt gott ut..! Det bästa med försommaren är när man kan plocka fram grillen! Som vi har längtat efter grillat kött..! =)
    Vilken löptävling ska du vara med i? Kram

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt gott kan jag lova! Den första grillningen är så god. :) Jag ska vara med i Blodomloppet. :)

    SvaraRadera