fredag 11 maj 2012

Vårbilder och regn....

Mitt i allt regn kommer lite vårbilder från Limsjön, Leksand som är tagna för flera år sedan. 







Hej Kära Vänner!

Hoppas det är bra med er i regnet och rusket.
Just nu sitter jag i soffan och myser med katten, har nyss druckit en kopp av mitt favorit te.
Hoppas eran vecka har varit bra. Min har varit bra. I tisdags kom min vän hit och hon hjälpte mig och Skrållan på ridbanan, som gick sådär. Skrållan var nyfiken på allt och hade svårt att koncentrera sig på uppgiften. Onsdagens ridlektion gick desto bättre. Hon var kanon duktig redan från början och vi fick mycket beröm av ridläraren. :)

Igår torsdag for jag och mitt hjärta (mannen) till Borlänge på en liten mysig tur för oss själva och självklart lite shopping. Köpte nya trädgårdshandskar, en frisörsax, nya skor x2 och en canvas tavla som jag tänkte skriva något på. Vi åt på en thai resturang och hade det mysigt.

Denna vecka har det inte blivit så mycket löpning. Sprang bara riktigt i måndags. I tisdags red jag ett dressyrpass och på onsdagen red jag två dressyrpass. Så mina muskler har då fått jobbat men inte konditionen..Idag har det varit dåligt väder och jag kännt mig seg, någon dag måste man ju vila och shopping räknas väl till träning?! ;)

Helgen får vi se vad den bjuder på. Helt säkert är jag att jag ska till stallet och rida imorgon och att vi ska på loppis.

Idag blev det ett långt inlägg men då har ni iallafall något att läsa under helgen. Visar lite våriga bilder som är tagna för flera år sedan.

Hoppas ni får en fin helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar