torsdag 24 januari 2013

Fårigt


En härlig vinterdag!

Mina nya fårskinnskuddar i fusk. Som jag letat och väntat på att hitta dom. 


Nya svarta kuddar från Ikea. Röd dalahästkudde från Grannas Nusnäs.
Köpt mycket kuddar på sistone men kuddar kan man inte få för många av. 

Pandurokatalogerna damp ner i brevlådan idag = kvällens läsning.


Kikar in på kvällskvisten för att säga Hej!! :)

Kyla sitter i fortfarande men jag har varit ute och ridit ändå. Bara man klär sig ordentligt så kan man ta en liten tur. Vi hade iaf solen med oss och det var så härligt! Skrållan tyckte det var superkul och ville springa mera men vi tränar lugnt än så länge eftersom hon fortfarande är lite tjock i sitt ben.
Dagen för övrigt har jag tagit det lugnt, det kan behövas ibland, shoppat nya fårskinnskuddar, handlat mat och lagat mat. Det var min lediga dag och imorgon ska man tillbaka till arbetet igen.
Till helgen blir det en tur till Ikea. Kanske något får-aktigt får följa med mig hem! :)

Ha en trevlig helg!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar