tisdag 22 januari 2013

Kyla

 Hallå!!

Hur står det till ute i kylan? :)
Idag har jag jobbat och det har varit kallt, - 24 C när jag steg upp kl sju imorse. Solen har tittat fram och det har varit en fin dag ändå.

Jag känner en viss glädje i kroppen då mitt vikariat går ut nästa vecka men enligt min chef kommer jag få ett nytt schema som jag får fortsätta jobba på. (är ju bara vikarie) Jag kommer säker inte få lika långa dagar som jag har nu men då kanske min energi kan räcka lite längre när jag kommer på dagarna. Jag kommer ha mer tid att rida Skrållan och sätta igång med träningen själv. Jag kan jobba extra och lägga in mig som det passar. Förhoppningsvis ledig mer onsdagar så jag och Skrållan kan gå på ridning. Enda som återstår är att jag och sambon är lediga mer dagar tillsammans. Tänk om man kunde få allt detta! :) Fast jag är rätt så nöjd med det schemat jag har nu också men det är ju alltid lite jobbigt med nytt schema då allt ska stämma.

Nu har jag druckit upp mitt favorit te i mina favorit muggar och tänker bädda ner mig i sängen så att huvudvärken försvinner....

Ha det så bra så länge!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar