onsdag 21 december 2011

Skrållan

En jättedålig mobilbild, men visst ser det lite mysigt ut. :)



Hej!!

Idag visar jag en bild på skrållan och hennes öron. Såhär mysigt kan vi ha det på våra turer ute i skogen. Äntligen har det kommit snö som ligger kvar. Det är så härligt och man kan träna häst så bra. Det är några minus ute så snön ligger nog kvar under julen iallafall.

Idag så for vi på ridning, jag och skrållan (Som egentligen heter något annat) och skrållans  partner. Vi rider i ett ridhus inför en instruktör. Det är så himla kul! Fast vi måste åka iväg så tidigt och det är lite drygt innan man hinner vakna.
Jag har även hjälpt mamma att städa, bakat snickerskaka, slagit in nästan alla julklappar och äntligen gjort klart min julgrupp, som jag förhoppningsvis visar en annan dag. (hoppas det bli innan jul bara).

Nu ligger jag i soffan och tittar på Jul med Ernst och sedan blir det Leilas söta jul. Och snart är det jul, inte långt kvar.

Kram på er!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar