torsdag 22 december 2011

Tips




Hej!

Idag kommer jag med ett tips såhär i jultider. När det är jul får man oftast lådor med saker i, t.ex. ost och kex, oljor eller dressigar, olika kryddor för att nämna några. Lådorna kan man måla om. Jag har målat min vit med ett rött kors på, det blir en lite sjuklåda med plåster och tillbehör i. Då kan man ta reda på lådorna och måla om dom, slipper man köpa om man inte vill och man får lite att pyssla med.

Annars då, har ni hunnit med allt som ska göras innan jul? Köpt alla julklappar, bakat allt som ska bakas, städat över allt, pyntat, gjort mat, tagit in granen och klätt den?
Själv så skulle jag vilja baka lite till, fast jag får väl skylla mig själv som började så sent kanske. Sen när jag skulle slå in klapparna förr om dagen så tog papperet slut och jag fick lov att åka och köpa nytt. Tänk att december alltid går så hilma fort!! Fast jag är ganska nöjd ändå men det jag gjort hittils.

Hoppas ni är klara med allt och får en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar