lördag 10 december 2011

Snöbollar

Julstjärna

Mormors fina snöbollslyktor som jag fått låna av mamma. 


Hej!

Om två veckor är det julafton. Det ska skickas julkort, bakas och handlas klappar som jag inte har gjort än. Vet bara vad jag ska köpa till alla i julklapp, vilka jag ska skicka kort till och vad jag ska baka. Ska bara inhandla allt först och det tänker jag inte göra sista veckan utan det måste klämmas in nu till veckan. Det ska även hinnas med två födelsedagar och ett julbord. December går alltid så himla fort.

 Idag visar jag bilder på min mormors fina ljuslyktor iform av snöbollar. Dom är så söta tycker jag! Har fått låna dom av mamma nu under jultider. Har även köpt mig en julstjärna. Får se hur länge den överlever hos mig. Krukan är köpt hos Gruvgatan 13 i Falun förra året.



Hoppas ni får en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar