torsdag 29 december 2011

Still alive

Mosters gran :)

Hej!

Jag har tagit ett långt jullov från allt, förutom mina släktingar som jag spenderat mina vakna timmar med. Det har varit en intensiv vecka när man ska försöka hinna träffa dom så mycket som möjligt nu när dom är hemma, eftersom dom bor i Skåne och Stockholm. 
Idag åkte skåningarna hem och imorgon far stockholmarna sedan blir det jobb nyårshelgen, därför ska vi lyxa till det lite extra imorgon med middag. 

I år har julen gått så himla fort. Känns inte som det varit någon riktig jul. Dels har jag inte hunnit med allt som jag skulle göra innan, ingen vit jul utan en grön och att jag har jobbat lite också. 

Syskonbarnen som är på 3 och 5 år har fått rida på skrållan, dom var så duktiga och hon var så snäll. Sedan har jag och skåningen åkt slalom i Grönklitt en dag och mannen åkte skidor ett långpass. 

Önskar er en God fortsättning på Julen och ett Gott Nytt År!  :)

Utsikt från toppen på slalombacken i Grönklitt, ut över Orsasjön och Siljan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar