söndag 1 januari 2012

Julklappar

Nya handdukar från Gripsholm


Muffinsformar

IB LAURSEN



God fortsättning på det nya året mina vänner!

Hoppas allt är bra och att ni firat det nya året. Tänk vad tiden går fort och tänk vad många ideér jag har inför det kommande halvåret och våren. Lite pyssel blir det och någon resa tror jag det kommer bli innan vintermånaderna är slut, iallafall till mina systrar.

Idag visar jag några saker som jag fick i julklapp av mina kära och nära. Fick många handdukar av mina föräldrar från Gripsholm. Mjuka och sköna i olika färger och storlekar och på vissa står det ”Gäster” på. Handdukar behövs alltid. Sen kanske det syns att jag gillar rött och IB LAURSEN?! :) Blev så glad. I den stora röda förvara vi kaffe, eftersom det är ett förslutbart lock. Den stora röda fina kannan blir det att ha saft i kanske eller annat drickbart i såklart. Dom små söta muffinsformarna ska jag baka massvis med muffin i, även cheescake att servera och jättesmå pajer får nog också plats.
Sedan har jag köpt en julklapp till mig själv också som tomten kom med på posten men det visar jag en annan gång.

Nu ska jag sätta mig framför tv med en kopp te och titta på Morden in Midsomer.
Ha en god fortsättning och jag hoppas att vi ses mer in i 2012!






Nytt år, ny månad och ny almanacka. 
Välkommen att följa med mig in i 2012! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar