tisdag 10 januari 2012

Ditten och datten











Hej!

I helgen har jag provat mina skidor för första gången, dom verkar bra. I lördags åkte vi en timme och i söndags blev det två timmar. Vi åkte i ett härligt vinterlandskap i ca -13C och det blev 18 km åkta på söndagen. Helt slut efteråt och träningsvärk i hela kroppen. Men det är bara härligt. Hoppas jag kan hålla i det här med träningen nu.

Idag har vi haft en kiropraktor i stallet som kikat på hästarna. Rätt intressant hur han bär sig åt. Skrållan fixade han fram, som jag trodde innan. Får se hur hon känns om några dagar.
Imorgon blir det ridning inför en instruktör, dubbla pass. Först ska jag rida M sedan ska jag rida E. Det ska bli kul med min träningsvärk.

Visar lite bilder från sommarens blommor. Håll tillgodo kära vänner. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar