onsdag 4 januari 2012

Skjorta från Lindex


Hej!

Igår var mamma och jag på stan. Vi gick och strosade och tog en fika. Det var mysigt och trevligt! 
På Lindex köpte jag den här jättesöta skjorta. Den passar så bra.
Tanken var att efter nyår skulle jag spara mer än att köpa eftersom jag handlade så mycket innan jul, som ett nyårslöfte. Men jag kunde inte motstå denna söta.
Det finns så mycket mer jag vill ha som får vänta till våren (om det finns kvar i butikerna då) . 
Dels är det kuddfodral med trähäst motiv på, ett vitt ramhjärta att hänga på väggen och ett vitrinskåp. (har hittat två skåp som jag är sugen på men inte bestämt mig vilket än, så det får vänta lite. Sen har vi inte plats med ett skåp där vi bor nu heller, så det får också bli en senare fråga)

Har ni några nyårsöften?

Ha en underbar kväll! 

2 kommentarer:

  1. Oj, visste inte att du var en sån pudding. Måste följa bloggen mer frekvent i fortsättningen :)

    SvaraRadera