torsdag 26 januari 2012

Grönt är skönt








Hej!!

Vad apelsiner är gott just nu. Det är viktigt att vi får i oss mycket med vitaminer nu under denna årstid och mycket soool! Bäst att passa på när den väl visar sig.


Syns det att jag gillar grönt?
Den gröna fruktskålen fick jag i födelsedagspresent av mina systara och den heter Jelly Bean. Passar perfekt till en som gillar grönt som jag gör. Redskapen är också gröna och står i en glasburk på en hylla i köket, där dom passar som handen i handsken. :)
Den gröna sommartravet hästen är en special utgåva för sommartravet 2011. Det gjordes bara 150 st hästar till V75 i Rättvik i sommras och jag fick bara lov att ha en!! Inte alla som har en grön dalahäst hemma, mycket vanligare med röda som man har miljoner redan.
Dom gröna kaffekopparna kommer såklart från Ikea. 

Hoppas ni haft en underbar dag!
Till helgen blir det en liten tripp! :) Trevligt att ut och åka lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar