torsdag 12 januari 2012

Träningsvärk AB





Hej!

Ridningen gick rätt så bra. M och E som jag red hade båda varit hos kiropraktorn dagen innan och kändes lite stela. Idag har jag ridit dubbla ridpass igen, på S och M. Gissa om jag har träningsvärk?! Har så ont i mina ljumskar och armar men träningsvärk är härligt, då vet man att man lever och har jobbat på bra.

En fråga, har ni slängt ut julen för gott nu? Inte vi. Jag får lite separations ångest när jag plockar bort julen, så därför får den vara kvar lite längre. Vi har inte så mycket julpynt heller så det är inte så mycket att ta bort sen när det bli dax.

Sen är jag så inspirerad inför våren som snart ligger framför våra fötter. Jag får bara mer och mer ideer för vilka projekt jag ska börja med till våren. Det ska bli så roligt att äntligen få börja vara ute utan att frysa. Men vi får nog vänta lite till innan det bli så pass varm, för nu ska vi njuta av snön ett tag till. Några av projekten ska jag göra inne och visar er sen vad jag hållt på med.

Nästa gång kanske jag visar er ett restips. :)

God natt!

Bjuder på en jättedålig bild från ridhuset på mig och Skrållan (M).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar