torsdag 5 januari 2012

Pyssel

Min juldekoration.

Mitt julpyssel, hjärtan. 



Hej!

Detta pyssel har jag gjort innan jul som jag tänkte visar er, men jag han inte så jag visar er nu istället. Väldigt enkelt eftersom jag gillar enkelt. Det passar även hela året om.
Julgruppen visar jag också så här i efterhand men ni får hålla till godo. :) (dock lite dåliga bilder men ni får hålla tillgodo:) )

Ett till nyårslöfte jag har är att hålla i träningen bättre och inte sluta efter ett tag. Jag tränar ett tag sedan slutar jag helt. Fast nu måste jag börja träna till kortvasan 2013 som jag ska åka med skåningen i släkten.
Sedan ska jag spara pengar så jag kan ute och resa lite mer.
Ja, det var typ allt. Vissa gillar säkert inte nyårslöften eftersom man inte kommer hålla dom men jag håller mina på ett ungefär och jag är nöjd med de. :)

Ha det så bra så länge!  

( I helgen får vi besök, dom ska hit och åka skidor hela helgen, därför kan jag bli lite frånvarande, så ni vet)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar